66-41-L/01
Charakteristika oboru:

Chceš technologicky připravovat textové a obrazové podklady a vytvářet vhodný design výrobků (např. letáků, oznámení, knih a časopisů)?

  • vykonáváš všechny pracovní činnosti v procesu předtiskové přípravy a zpracování výrobků, tzn. volit vhodné pracovní pomůcky, počítačové programy pro konkrétní pracovní postupy a dokonale ovládat polygrafické techniky a technologie, tvořit grafické návrhy a provádět grafickou úpravu tiskovin
  • během studia si vyzkoušíš podnikání ve studentské firmě v rámci Centra fiktivních firem
Co se zde naučíš?
  • vytváříme Vizuální styl firem a institucí
  • logo, logotyp
  • firemní tiskoviny
  • reklamní tiskoviny
  • polepy na auta a reklamní plochy
  • reklamní kampaně
  • grafický desing a vizuální komunikace
  • grafiku médií
  • design produktů
  • fotografie v obchodní praxi
  • design digitálních médií
  • 3D tisk
  • návrhy webových stránek
Uplatnění po studiu:

Absolvent může vykonávat příslušné činnosti samostatně, nebo v grafických studiích, reklamních agenturách, architektonických atelierech, redakcích novin a časopisů, PR firem a institucí, televizních, filmových studiích a polygrafických firmách.